Nabór wniosków o udzielenie wsparcia finansowego na utworzenie i utrzymanie miejsc pracy w PS o numerze 1/02/2025/BP
KOMUNIKAT
Zmiana wzoru załącznika nr 12 do Regulaminu – WYKAZ DZIAŁALNOŚCI WYKLUCZONYCH Z POMOCY DE MINIMIS
Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Bydgoszczy informuje o następujących zmianach w dokumentacji dot. naboru wniosków o udzielenie wsparcia finansowego na utworzenie i utrzymanie miejsc pracy w PS o numerze 1/02/2025/BP w ramach projektu o numerze FEKP.08.22-IZ.00-004/23 pod nazwą „Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej VI”.
Zmiana treści Załącznika nr 12 do Regulaminu – WYKAZ DZIAŁALNOŚCI WYKLUCZONYCH Z POMOCY DE MINIMIS.
W związku z powyższymi zmianami obowiązujący termin składania wniosków nie ulega zmianie: 14.02.2025 r. – 28.02.2025 r. do godziny 14:00.
Pozostałe zapisy Regulaminu i załączników nie ulegają zmianie.
Powyższe zmiany nie wpływają na przeznaczone alokacje, nie mają istotnego wpływu na grupę docelową projektu jak również nie skutkuje nierównym traktowaniem Wnioskodawców.
UWAGA! Otwieramy pierwszy w 2025 roku nabór wniosków o udzielenie wsparcia finansowego na utworzenie i utrzymanie miejsc pracy w PS o numerze 1/02/2025/BP
Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Bydgoszczy ogłasza nabór konkursowy przyjmowania wniosków o udzielenie wsparcia finansowego na utworzenie i utrzymanie nowego miejsca pracy w przedsiębiorstwie społecznym bądź podmiocie ekonomii społecznej, (tylko w związku z przekształceniem w przedsiębiorstwo społeczne), w ramach projektu o numerze FEKP.08.22-IZ.00-004/23 pod nazwą „Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej VI”.
Projekt jest realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021 – 2027 (FEdKP 2021-2027) ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
W naborze mogą wziąć udział wyłącznie grupy inicjatywne, podmioty ekonomii społecznej i przedsiębiorstwa społeczne, które posiadają siedzibę na terenie Subregionu I tj. Miasto Bydgoszcz i powiaty: nakielski, sępoleński, tucholski, bydgoski.
Alokacja przeznaczona na nabór: 591.296,00 zł
Wsparcie finansowe udzielane jest w ramach stawek jednostkowych i wynosi na dzień ogłoszenia wniosku:
– na utworzenie miejsc pracy 35 212,00 PLN
– na utrzymanie miejsc pracy 38 700,00 PLN
Stawki można stosować wyłącznie łącznie.
Ważne! Wnioski wraz biznesplanem i załącznikami mogą być składane jedynie przez uczestników projektu oraz po obowiązkowej konsultacji biznesplanu z Doradcą najpóźniej 7 dni przed zakończeniem naboru.
Jak zostać Uczestnikiem? Zadzwoń do nas i zapytaj!
Termin składania dokumentów: od dnia 14.02.2025 r. do dnia 28.02.2025 r. do godziny 14:00.
Wnioskodawcy proszeni są o składanie wniosków wraz z biznesplanem i załącznikami określonymi w Regulaminie udzielania wsparcia finansowego (dostępne w zakładce Dotacje) w wersji papierowej oraz elektronicznej (na nośniku danych typu pendrive) w biurze projektu przy ul. Sułkowskiego 17 w Bydgoszczy.
Ważne! Dokumenty składamy wpięte do skoroszytu (nie zszywane) w zamkniętej opisanej kopercie (nazwa wnioskodawcy i numer konkursu).
Wnioski można również złożyć za pośrednictwem poczty, kuriera lub innej formy pośredniczącej (o terminie złożenia decyduje data wpływu korespondencji na adres biura projektu, a nie data nadania przesyłki).
Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem!
Tel. +48 739 202 422
e-mail: biuro@kpowes.org.pl
Planowany termin oceny formalnej: od 03.03.2025 r. do 12.03.2025 r.
Planowany termin oceny merytorycznej: od 13.02.2025 r. do 26.03.2025 r.
REGULAMIN WSPARCIA KPOWES VI 14.02.2025
Załącznik 1 Wniosek o udzielenie wsparcia finansowego
Załącznik 2 Biznes_plan KPOWES VI
Załącznik 3 Umowa o dzielenie wsparcia
Załącznik 4 Formularz informacji pomoc de minimis
Załącznik 5 Oświadczenie o pomocy de minimis
Załącznik 6 Oświadczenie o rachunku bankowym
Załącznik 7 Regulamin Komisji Oceny Wniosków
Załącznik 8 Karta Oceny Formalnej wniosku
Załącznik 9 Karta Oceny Merytorycznej wniosku
Załącznik 10 Wzór weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową
Załącznik 11 Oświadczenie dot. sytuacji podmiotu
Załącznik nr 12 Wykaz działalności wykluczonych
Załącznik 14 Oświadczenie KPO i FERS
Załącznik 15 Oświadczenie o braku zatrudnienia
załącznik 16 Wniosek o wypłatę transzy na utrzymanie
Najnowsze treści
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, aby na bieżąco otrzymywać najważniejsze informacje