Promocja na wirtualnych targach

Promocja na wirtualnych targach

  Być może dla niektórych osób brzmi to niewiarygodnie i futurystycznie. Wirtualne stoisko z produktami firmy? Tak! Dziś to coraz popularniejsza forma promocji. Przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać i widzi swoją przyszłość na rynku, musi zadbać o to, aby być widzialnym. Wszędzie. Także, a może przede wszystkim, w tym wirtualnym świecie. Zgodnie z obiegową, ale czasem prawdziwą zasadą, nie ma cię w Internecie – nie istniejesz. Dlatego dziś tak ważna jest obecność w sieci. Można to robić na wiele sposobów. Być aktywnym na portalach społecznościowych, prowadzić własną, dobrze przygotowaną, aktualną stronę internetową, czy korzystać z różnych platform, które umożliwiają prezentację i zakup produktów w internecie. W czasach pandemii, gdy życie, w tym biznes przeniosły się do wirtualnej rzeczywistości, trzeba nie tylko nadążać za trendami, ale też sprostać wymogom rynku. A ten wciąż się rozwija. Z pomocą przychodzą nowoczesne technologie.

 Wirtualne targi stworzyły przedsiębiorstwom społecznym i spółdzielniom socjalnym taką możliwość. Na Virtual -Expo swoją ofertę prezentują już nasze podmioty, które powstały w ramach KPOWES 5. Są wśród nich: Borowiackie Smaki, Stowarzyszenie Bądź Aktywny, Fundacja Proomnis, Integra Spółka z o.o., Ale też i inne – Spółdzielnia Socjalna Twoje Smaki, czy Zakład Aktywności Zawodowej w Przyjezierzu. Na platformie nie ma stoisk jak na tradycyjnych targach. Każdy wystawca otrzymuje swoją scenę w postaci strony. Pozwala to na reklamę firmy, podniesienie statystyk oraz pomaga w potencjalnym rozwoju działalności. Platformę, prowadzi przedsiębiorstwo społeczne Społeczny Biznes Sp. z o.o. non profit. To zespół osób doświadczonych w przedsiębiorczości społecznej, którzy od lat zajmują się upowszechnianiem idei społecznej odpowiedzialności biznesu. Ich misją jest nie tylko ułatwienie bezpiecznego spotkania biznesu i klienta. Eksperci pomagają w przygotowaniu wizytówki internetowej organizacji, dostarczają informacji o tym kto, kiedy i jak często odwiedza wirtualne stoisko, po zakończeniu wydarzenia przekazują raport aktywności. Co ważne, platforma działa na każdym urządzeniu, zarówno na komputerze jak i urządzeniach mobilnych. W grudniu odbyły się targi branży cateringowej, w styczniu planowane są kolejne wystawy oraz specjalistyczne webinaria, które pomogą zrozumieć dlaczego promocja w sieci jest dziś koniecznością.

Warto więc skorzystać z kolejnej szansy na prezentację swoich produktów i dotarcie z nimi do klientów nie tylko w realu, ale i w wirtualnym świecie. Bez tego dziś trudno wyobrazić sobie rozwój.

/ Aktualności

Komentarze

Komentowanie zablokowane